onsdag 16 januari 2008

vilken dag

värsta dagen på riktigt länge, har varit massa depp..
vaknade vid niotiden, sen låg jag och kollade på earl och grät till klockan två ungefär, sen gick jag upp och nu sitter jag här.

skulle till arbetsförmedlingen men den skiten stänger ju fan 12 ons-fre. vilka jävla judar! så jag får väl glida dit imorgon istället.

ska spela med polacken nu iaf när han har pratat klart i den förbannade telefonen, sån jävla segröv är han. annars så lyssnarj ag på massa oxymoron och hoppas på att komma på bättre humör, men det ser dystert ut.

längtar tills mitt flis kommer, då glider jag upp till göteborg igen och förhoppningsvis så kommer jag inte tillbaka igen. måste få truckkort fixat, undra vem på arbetsförmedlingen man behöver ligga med för att få det? bent? huuuuuu hemska tanke, fyfan vad jag hatar honom. men det sägs att dom kan ge truckkort om man är säker på att få jobb tack vare det.
seriöst, är man tjej med truckkort i göteborg kan man fan få vilket jobb man vill i torslanda. skitsamma, jag ska inte flyga iväg för mycket. ytterligare ett löfte aboooou

nu ska jag fan spela utan mattias, han får fan vänta

Inga kommentarer: