måndag 28 januari 2008

sånt som gör mig förbannad...

tycker så jävla synd om fubick, finns det någon som är mer otursförföljd än honom?
vakterna på mejeriet var helt dumma i huvudet, fattar inte... så jävla många som inte fick komma in och så jävla många som hamnade i fyllecell, utan någon större anledning. ska man in i fyllecell ska det bero på att man är så full så man kan skada både sig själv och andra.
vissa som inte fick komma in för att de var för fulla hade inte ens druckit något. vad fan är det för några jävla vakter egentligen? vet inte om det kanske beror på att de hatar punkare överlag, men något liknande har jag aldrig varit med om. det är ungefär som om de har bestämt att de skulle ta stickprov på var femte i kön och slänga in dom.

samma som när dom slängde in mig i fyllecell för något år sedan. dom drog in mig för att jag snubblade till. jag kunde liksom ta hand om mig själv, men likt förbannat satte dom in mig och körde mig till karlshamn. klippte av alla mina armband, även dom som gick att ta av vanligt, och sen släppte dom mig sex på mörran och pekade mot stationen och sa att jag fick gå. hittar inte i karlshamn eller något alls, men det tänkte väl inte dom på. det är helt stört

men ja nu ska jag i alla fall till sjukhuset. jag har så ont i magmusklerna så det finns inte, som om jag har varit skitsjuk och spytt sönder. men det har jag inte, och jag har inte varit särskilt full heller.

Inga kommentarer: