onsdag 16 januari 2008

tröööööttt jag blir

fortfarande varit världens värsta dag. vill lägga mig men vill ha något göttigt att titta på samtidigt, men jag vet fan inte vad jag ska ta och ladda ner i afton. men jag får fan ta och hitta något snabbt, är riiiktigt trött. äh är scrubs på tv nu så jag nöjer mig med det.

imorgon ska jag till arbetsförmedlingen, sen drar jag nog hem till mor, tänkte spela lite wii haha
fast jag får se, orkar inte träffa bengan osv

SJUKASTE! när jag var där nu i veckan, så ringde telefonen, så var det min gamla dagisfröken, som jag verkligen hatade! anita bååt, åååh jag ryser bara jag tänker på henne. en sån gammal tant som bara var elak och verkade hata barn.
dessvärre är hennes dotterdotter handikappad och mor var personlig assistent till henne, och nu bodde hon tydligen i skåne. hatar mig för att jag svarade i telefonen och fick höra hennes hemska röst. ser henne framför mig med hennes ajabajafinger och "nejnej malin så får du inte göra" och det kunde fan gälla allt, från hur man tog smör till att man ritade direkt på bordet. dvs ibland förtjänade man det, men oftast inte.


annars vill jag få tag på tre kronor från början till slut. samma med rederiet, god damn!
skitsamma, sovadagsn u

Inga kommentarer: