lördag 5 januari 2008

haha alltså fittjerre

jess säger:
JAG BLIR BARA SÅ TRÖTT PÅ MIN SÅKALLADE BOYFRÄÄÄND
jess säger:
HAN SUGER KUK MER ÄN VAD JAG GÖR, JÄVLA CUNT
nikke charmknutte säger:
VA?!
jess säger:
HAHAM JA DU SER. JAG ÄR ARG
jess säger:
ALLTSÅ
jess säger:
HAN ÄR INTE BÖG
nikke charmknutte säger:
JAG HOPPAS INTE ATT DET VAR ORDAGRANT
jess säger:
JAG MENADE ATT HAN ÄR EN JÄVLA TÖNT SOMHÅLLER PÅ OCH KRYPER FÖR MIG.
nikke charmknutte säger:
JAHAAAA
nikke charmknutte säger:
HJÄLP
jess säger:
HAHAHAHAHHAA
jess säger:
ROLIGT KOM UT UR GARDEROBEN GREJ ATT SÄGA ÄNDÅ
jess säger:
HAHAHA
nikke charmknutte säger:
NEJ DET VAR FRUKTANSVÄRT
nikke charmknutte säger:
JAG KÄNDE MÅNGA OLIKA KÄNSLOR PÅ SAMMA GÅNG
nikke charmknutte säger:
AVSMAK, ÅNGEST, SORG, UPPRÖRDHET OCH MEDLIDANDE,
jess säger:
HAHAHAHAHAHAHA
jess säger:
FAN VAD FINT. MEDLIDANDE FÖR MIG ELLER HONOM BTW?
nikke charmknutte säger:
DIG SÅKLART
nikke charmknutte säger:
USCH STACKARE TÄNKTE JAG
nikke charmknutte säger:
MEN SAMTIDIGT TÄNKTE JAG "VARFÖR I HELVETE SITTER HON VID DATORN OCH INTE HAR SNOTT EN BIL PÅVÄG UPP MED EN SAX TILL ATT KLIPPA AV SNOPPEN?"


alltså så kan man fan itne skriva om man inte menar det.
då är det liksom "min pojkvän är bög och suger kuk"
herregud vad många tankar jag fick på väldigt kort tid

Inga kommentarer: