fredag 11 januari 2008

punkare behöver inte vara sura

läste en helt lysande insändare i dagens nyheter under ungdomsspalten eller något sånt för ett tag sedan när jag åkte tåg. rubriken löd då "punkare behöver inte vara sura", detta kommer bli smarrigt tänkte jag! och det blev det, såhär lyder resten:

hej! de flesta i min klass säger att de inte gillar punkare! men egentligen vet de typ ingenting om vad punkare är: "de klär sig i stora kläder typ, är väldigt sura, visar sina trosor/kalsonger jättemycket, sminkar sig skitmycket med svart mm". blir jättetrött på dem! en dag när jag hade chockrosa tights kallade en av killarna mig för punkare! skitjobbigt! jag frågade en av mina "kompisar" om hon skulle vara vän med mig om jag blev en "punkare" så som de tror att det är, då sa hon ja om du inte är sur. men hallå, punkare behöver inte vara sura! ok, det var allt från mig, shockgirl, hoppas jag inte störde er.


jag gillar detta mest: en dag när jag hade chockrosa tights kallade en av killarna mig för punkare! skitjobbigt!

haha skitjobbigt!

Inga kommentarer: