fredag 18 januari 2008

gäsp

trött som en jude... låg och kollade på bert och sen när jag skulle röka nattaciggen så ringde mattias och ville spela. så gick jag med på det. jisses vad trött jag är. (men sluta gnäll och gå och lägg dig istället fittjävel! -jag ska!)

imorgon ska jag på arbetsintervju i kristianstad. sooom jag hoppas på det jobbet!

och så var jag hemma hos mor innan idag och fick massa mat. mestadels sånt som bara låg i frysen och skräpade, alltså typ enportionersgrejor som var kvar som ändå bara var ivägen. lite av en win-win situation, mor fick rensat frysen och jag kan lägga grejor i frysen igen. YES

möta jerre istan halvtvå också, då ska jag vara olaglig och handla på bolaget åt henne. och jag MÅSTE fixa mitt jävla pipfönster, jag blir tokig!

adjöken

Inga kommentarer: