torsdag 3 januari 2008

äntligen!

nu ska jag äntligen hem till min lägenhet för nycklarna kom.

kom ett brev från polisen också.. höll tamejfan på att baja i brallan, men det var någon jävla enkät.. fan höll på att fundera på vad jag egentligen hade gjort på sistonde haha

nåväl.. när jag kommer hem ska jag duscha.
sen ska jag mysa och kolla efter nya filmer. underbart!

allt med danne är helt uppochner också. vänder på en 50öring.. störigt men han förtjänar det.
konstigt bara att nu helt plötsligt börjar han fjäska och slutar bråka osv. det är liksom lite försent nu... kanske för att han tror att jag ska må bättre, men please, det gör inte så jävla mycket. han skulle fan varit trevligare innan så hade vi aldrig behövt göra slut för då hade inte jag heller varit tyken.

adjö adjö, ät skit och dö

Inga kommentarer: