torsdag 24 januari 2008

oj vilken vecka!

wzup?
i måndags var jag på arbetsförmedlingen och för en gångs skull pratade jag med en schysst förmedlare, med andra ord så var inte bögbent där! lyckan var total!
i tisdags var jag hos soc och förväntas få pengar typ på tisdag så jag kan betala lite räkningar, fantastiskt det också.
sen efter det skulle jag hem till mor och käka middag var det bestämt, men hon hade glömt mig så dom var inte hemma när jag kom. skulle kolla läget om dom hade lämnat altandörren öppen som dom brukar göra, men NEJDÅ. istället när jag hoppade över staketet så sprack mina förbannade jävla brallor, så jag fick ta och lappa dom. hoppas verkligen inte att dom spricker mer, hatar verkligen när ens favoritbyxor börjar gå sönder. och detta är verkligen ett PERFEKT par jeans..

igår drog jag hem till mor och fick deras pant. det tackar jag för eftersom jävla fittbanken drog pengar så jag förlorade en hel hundring och den hundringen skulle gå till tåget. men nu är allt löst och tack gode gud för det. vore så jävla bull om jag skulle behöva missa lördagen liksom. men det behöver jag inte nu!
det mesta är fixat nu med andra ord, eller öh sovplats och resan. det som saknas nu är en tripp till bolaget och förfest. men det löser sig säkert, jag lägger mitt liv i rilles händer..

danne kommer också vara där och han tjatar om hur mycket jag ska dricka och allt kommer gå åt helvete och vi kommer bara bråka och allt kommer vara skit, piss och helvete ungefär. och jag hatar verkligen när han har rätt så jag ska fan inte säga ett jävla ord till honom. börjar han är det hans fel och då är jag oskyldig och då kan jag skälla på honom för det i all evighet sen.

och imorgon ska jag föressten hem till poffe, det var mig ett tag sedan jag träffade honom.
och då får jag dessutom reda på om jag fått jobbet eller inte, ååh fyfan vad jag hoppas att jag får det.
men nu lagar jag mat så adjö

och dessutom tvättar jag!
städa behöver jag inte göra för det är redan städat.

Inga kommentarer: