tisdag 1 januari 2008

nyårslöften

nyårslöften har jag iår som jag faktiskt ska ta på allvar! men inget löjligt sluta rökaskit för det kommer jag ändå inte göra.

mina nyårslöften är istället följande:
  1. kolla upp min adhd
  2. ta itu med mina alkoholproblem och dricka mer måttligt alternativt börja käka antabus

  3. börja röra mig mer och gå ner minst 10 kilo

  4. träffa någon ny som behandlar mig bra (no more badboys for me) och är trogen, och komma över danne

  5. skaffa ett seriöst jobb och hålla fast vid det
  6. sälja fittlägenheten och rymma till usa

ja så får det vara. jag måste fan ta itu med mitt liv och göra något bra av det.

denna bilden togs för övrigt igår. otroligt att man kan vara söt ibland. halsduken from hell också haha! fan vad alla skrattade åt den förbannade halsduken.. färgen är inte rättvis på bilden, utan den var så jävla fult lila haha men jag gillart. drog föressten ut vid niotiden till rebecca, sen drog vi till båten som fick ett frispel och sen åkte vi till sölvesborg och räkan. där vare ball som fan, eller ja att få träffa alla åtminstonde. paul har blivit en liten knubbsäl haha!
känns verkligen bra att veta att man är uppskattad och att folk faktiskt blir glada när de ser en. askul att träffa cuna också, bäst i världen "vem fan är alexander? eller just det ja, det är ju jag!" han är så jävla trög, men ack så rolig! vi brukar alltid battla på vårat egna sätt när vi träffas på jättegrov göteborgska och så snabbt som möjligt och så säger vi tykna saker till varandra. den som klarar sig längst vinner såklart då. det blev 3-2 till mig. fast när han var klar var han helt anfådd haha! allt började en sommardag på srf 2002(?) då han inte fattade hur i helvete jag kunde prata så snabbt som jag gör, och så började vi tävla. näfan det var kul att träffa honom som fan.

Inga kommentarer: