tisdag 15 januari 2008

halloj

helgen har varit helt okej!
i fredags chillade jag och hanna hos elin och drack vin, käkade popcorn och kollade på the ring haha! det var hur gött som helst faktiskt... sen skulle vi kolla på beck men då somnade jag som en stock. hatar beck!
i alla fall... vaknade asatidigt på mörran såklart och drog hem..

sen fick jag låna flis av min favoritstorebror (jag har bara en men ändå) så jag kunde ta bussen till stan och partaja med jocke! det var asfett, men sen blev jocke sur och drog hem. kul att träffa allt folk och edwina och anna och hela packet var där så det var lajbans..

i söndags drog jag hem till mor och till min lycka hade dom fixat sims till wiiet så jag hängde där lite längre än vad jag skulle haha!

och idag har jag varit i malmö på arbetsintervju. hoppas inte jag får jobbet, jag orkar fan inte pendla alltså.
ska göra enligt mina planer istället. praktik - sälja lägenheten - sticka härifrån.
done! måste försöka få arbetsförmedlingen att betala truckkort till mig också, hur fan nu det ska gå. ska dit imörran iaf och skriva in mig och så så kärringa där hemma blir nöjd någon jävla gång.

har föressten glömt att säga att min cysta är borta, det är rätt gött... men samtidigt inte för nu är jag tillbaka på ruta ett igen. ska till sjukhuset den 28 igen för fler undersökningar, wiiie! roliga är att man inte får klippkort förrän man har varit där typ 10 gånger, dvs 3000 spänn senare.. skitjudar

nu är jag trött som in i helvete och ska nog lägga mig och kolla på family guys starwars avsnitt och vänta på att få hem skuggornas hus och my name is earl.
det låter götte!

Inga kommentarer: