söndag 20 januari 2008

det finns en människa...

som jag hatar mer än alla andra i hela världen. nu visar det sig att hon har blockat hennes bilder och dagboksinlägg på helgon (så jävla övervuxet haha) så jag inte kan läsa dom. men som tur är så tog rille upp det, visste inte ens att jag var blockad, och sen skickade han dagboksinlägg till mig, med tanke på att hon är asapinsam och stavar som en kratta... och jajusteja, det finns INGEN, ingen som inte hatar henne, så ja i alla fall. men jag hittade denna fantastiska dikten hon har skrivit:


lack och läder smiska mig
kinky kinky viska till mig
att jag är en liten slyna
klös min rygg slit i mitt hår
för det är då de går
tryck upp mig mot en vägg
ta mig med våld
ta ditt klägg och lägg det på min nakna kropp
efter orgasm å njutning så kommer vi imorgon vakna opp
med ett leende på våra läppar
allting kommer kännas så underbart
när vi sätter oss upp och röker en cigg
och tänker på gårdagens perfekta ligg.

jag skäms å hennes vägnar!
och det värsta är att danne har satt henne i VÅR soffa som VI köpte tillsammans. huuuuuuuuu nasty shit ööörk


jaja.. annars då? en helg har flygit förbi!
i fredags var jag med elin och axel på biljard, det var hur skoj som helst faktiskt, fastän det bara var vi tre liksom. sen drog vi hem till mig och gjorde spagetti och köttfärssås halv fyra på morgonen haha! sen skulle vi kolla på evil dead men alla somnade i soffan efter typ 3 minuter.

sen dagen efter kollade vi på the others och sen gled dom hem. sen hade hilde fest för att axel hade kommit ut, men jag orkade fan inte ta mig dit, ont om flis också så jag hade fått cykla i så fall. i DEN blåsten, a big no no!

så jag beslöt mgi för att stanna hemma, och sen kom sanne förbi och vi käkade kycklinggryta så det var rätt soft ändå. sen var det school of rock p åtv, men jag somnade och missade slutet, men jag har iof sett den innan men ändå.


och nu hoppas jag också att jag får pengar denna veckan så jag kan dra och se mod. likv., chansen finns faktiskt, helt underbart!

Inga kommentarer: