söndag 27 januari 2008

fyfan...

rilles syrra dog igår. tycker det är så fruktansvärt när något sånt händer.. fattar inte hur jävla orättvist livet kan vara ibland. föräldrar ska inte överleva sina barns begravningar, och syskon ska inte behöva gå på ens begravningar innan pensionsålder. kan egentligen inte säga så mycket mer än att jag i alla fall ska stötta rille så gott jag kan och vilken tur det är att han har så många vänner som ställer upp för honom. ingenting kan ju få henne tillbaka, men rille och hans familj kan må bra igen efter en sånhär motgång, fastän det kan dröja.


var på spelningen igår i alla fall och mötte upp danne och co. vid halv nio i lund. var så sjukt mycket folk så man visste inte var man skulle börja hälsa liksom. var kul att träffa massa folk som man inte träffat på länge och rett ut vissa saker osv. pratade ut med sonja och hon hade tydligen blivit skitledsen när jag avvisade henne och var otrevlig för att hon tyckte jag var så bra. hon om någon höjer mitt självförtroende till toppen med tanke på att hon alltid säger hur jävla snygg jag är och så hehe. fast det är väl kanske just därför jag reagerade så som jag gjorde när jag fick reda på allt. men nu är det ur världen i alla fall.
sov hemma hos danne och det var nästan det som uppskattades mest faktiskt. eller nja kanske inte riktigt, men som jag hade längtat efter att få vakna upp brevid danne igen och mysa på mörran så. och det fick jag!
men konstigt nog, fastän han säger att han tycker om mig så kände han inget speciellt när vi burrade imorse. tycker det låter helkonstigt.
så nu har jag sagt till honom att vi inte ska prata mer på någon vecka typ så han får känna hur det känns att vara utan mig helt. vill han ha det så finns det inget jag kan göra och då ger jag faktiskt upp. är liksom dött lopp då.

annars ska jag till sjukhuset imrogon och funderar på att dra till göteborg i helgen. det hade varit jävligt trevligt, men jag får se hur det blir.


allt känns faktiskt rätt okej för en gångs skull. det är skönt som fan

Inga kommentarer: