tisdag 29 januari 2008

jävla cysta

sjukhuset för 3 veckor sedan:
"nej men du, kolla här, cystan är ju borta"

sjukhuset igår
"men.. cystan är inte borta, den är 6.5x6 cm stor. så kan du inte ha"

ÖH VAFAN?! jävla idiotjävel till läkare jag hade innan.
nåja, ska i alla fall käka ppiller i två månader nu så den kan krympa lite och sen åker dom bort.
jaja jag orkar inte.. inte konstigt att jag har ont i alla fall..
frågan är bara hur fan man kan missa något som är så stort i en äggstock som inte ska vara där?


utöver det är jag också förbannad på soc. skulle få mina pengar idag så jag kunde betala hyra och storhandla. SOM jag har längtat efter att få storhandla, skrivit ner handlarlista och hela faderuttan, men jag har varken fått något brev eller några pengar.
jag ligger back med hyran också, det är så jävla segt.

och dessutom måste jag köpa tjejgrejor också innan det sker en olycka. men tänker soc på det? NÄ skulle inte tro det.
förbannad...

Inga kommentarer: