söndag 14 oktober 2007

yooo

sitter barnvakt i afton, fast han ligger iof och sover nu och det är ungefär det jag har gjort hela dagen idag också. fan somnade när jag satt och skickade sms och sånt haha! har varit så jävla trött!

drog till rille igår, sen kom henkas också. det var jävligt trevligt faktiskt! fast jag fick reda på massa saker som jag egentligen inte ville ha reda på, men det var väl lika bra det.

så sur också! vaknade på mörran och ringde danne, och han sa att om jag kom skulle han förmodligen följa med mig till bromölla. så jag drog till malmö och var där 1½ timme, sen skulle jag dra igen. men följde han med? NEJDÅ! jävla ärketönt

såååå sleten!
ska plugga spettet imörra också.
och sy in mina nya kläder! wiiie

så jävla läcker jag är i håret också! kan inte sluta titta mig i spegeln haha

äh vill att mor och bengan ska komma hem nu så jag kan cykla hem och sova...


snackade föressten med axel igår också... ska åka upp till honom i uppsala nästa helg, det ska bli jävligt fett faktiskt! har inte träffat honom på megalänge så det kommer nog bli hur gött som helst. var så jävla skönt att prata med honom igen också...
men nåväl...

Inga kommentarer: