tisdag 16 oktober 2007

dagens outfit

anti-heroströja 14 dollars, vitt linne 49:-, svarta stuprör 800 bananer (förlåt mig då förfan men byxorna är att dö för), svarta strumpor snodda såklart, bh 149:-. CRAAAVIIINGS

för övrigt ska jag nog börja använda bh oftare för det ser ut som om jag har stora boppar! sick


ah annars då?
ptjaa... har varit i skolan, jävligt snabb svenskalektion fastän den är 2 timmar lång. brukar kännas som evigheter annars men inte idag. vi körde med argumentationsteknik, det var ball! så fick alla var sin lapp med ett argument så skulle man hålla med eller ej då. så fick någon "det borde vara samma straff att döda en shimpans som att döda en människa" haaaaaahaaaaaaaa i alla fall... det blev diskussion och när vi kom längre in sa jag att det berodde helt och hållet på, om det finns många av dom så behövs dom ju skjutas, som älgar ungefär! så de inte tar sig ifrån djungeln osv och blir en fara för allmänheten och sådär.
som älgar! men i alla fall.... alla tyckte jag var helt dum i huvudet som sa så. dom missförstod mig nog. dumma i huvudet!

annars? äääh längtar till jag ska till uppsala! och till på fredag, saknar danne.. vi ska basta haha!

skönt att det händer saker i ens liv nu i alla fall..
snackade med elin igår också, det var gött! hon ska till göteborg i mitten av november och undrade om jag ville följa med...ptjaaa det ska vi nog kunna lösa!

nej nu ska jag spela lite också.
har kommit asalångt!

och den 19 kommer zelda ut också, det MÅSTE jag ha!
jag förhandsbokar nog det nu på studs.
hejdå

Inga kommentarer: