torsdag 18 oktober 2007

alooo


kan ju säga att mitt jävla tvspel kan ta och knulla mig i röven!
har först och främst så jääävla ont i fingrarna och spelhelvetet vill inte som jag vill!
lite ångest också att jag spelar minst 5-6 timmar om dagen.

längtar som faaan tills på fredag! åååh som jag saknar baby!

sydde fast en viruspatch på min svarta kjol idag också, nu är det CRAAAVIINGS på den haha! fast nu ångrar jag att jag inte beställde fler patchar för det blev jävligt hett, och då kan man köpa fler kjolar men ändå göra dom fräscha och inte så de ser likadana ut.

och imorgon ska jag tvätta också! sweet, kan ju behöva det litegranna... har typ 10000 hoodies och alla luktar fan bajskorv.
borde egentligen passa på att städa också men det orkar jag tamejfan inte.

har ett dagens störmoment också - folk som stavar ångest såhår - ångerst! HAAHAAA jag smäller av! typiska dumma jävla skåningar som inte ens hör själva om det är ett r där eller inte. ungefär samma sak som att man skulle stava kosta - korsta. fan vad trött jag är på skåne.
bråkade om det med danne igår också. jävla tjöta är han! jag var upprörd och när jag blir upprörd pratar jag jättemycket göteborgska. så gjorde jag det och danne blev skitsur och sa att jag skulle lägga av med det för han hatade det och det låter så fult etc etc. då tyckte jag att han lika gärna kunde lägga av med sin jävla fulskånska så jag kan förstå vad han säger. men då menade han att han fick prata så för han bodde i skåne och i hans "land" (ja han säger så, visst är det dumt i huvudet) ska man prata skånska och inget annat, så jag hör inte hemma om jag inte kan anpassa mig, och jag kunde lika gärna flytta upp till mitt jävla fittgöteborg.

den dumma fan fattar ju inte att jag bor här enbart för hans jävla skull och om vi aldrig hade börjat träffats på det sättet hade jag bott i göteborg sedan maj förra året eftersom jag hade fått boende och allt, men avböjde det när danne ville att jag skulle flytta hem till honom istället. stört! här ger jag upp allt jag drömt om sedan jag flyttade därifrån för hans skull och han låter mig inte ens prata hur jag vill.

usch!

annars så hatar jag magnum för då känns det så jävla sent. och nu blir jag upprörd igen så nu kan jag ju fan inte sova heller..

VISST FAN! jag har ordnat en katt! världens sötaste tuss! svart och vit är han och jättelurvig och han ska heta sonny! är bara 8 veckor nu så jag får den inte förrän om 4 veckor, men det är okej, jag kan vänta på den! ååh naaw

den till vänster är min!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jävlar vad söt malin!
Varför just Sonny?

Sanne sa...

AHHH ja så jävla retligt när folk stavar ångest "ångerst" varför liksom, VARFÖR!