torsdag 11 oktober 2007

halli hallå

trött som en jävla jude är jag! mitt tvspel kom inte idag heller som det skulle göra för att jag beställde på brorsans konto (10 spänn i frakt, som hittat!) och han hade glömt att betala för en film. eller ja filmen kom till min adress och däri var fakturan men jag antog att han redan hade betalt över intranätet men neeejdå
mord om det inte kommer innan fredag för då kommer jag dö på tåget till perstorp!

annars?
kollat på desperate housewives idago ch varit allmänt depp.. började gråta i VARJE avsnitt haha! helt utmattad

sen har jag bara en lektion imörra och noll på freitag! underbart... var och pratade med syon idag, jag ska göra högskoleprovet! här har jag gått runt och trott att jag varit tvungen att läsa upp 2500 poäng som man ska ha när man gått ut gymnasiet, men icke sa nicke, jag kan göra det provet när jag vill, bara jag har kriterierna som högskolan jag vill gå på har satt.. såååå.... det har jag när terminen är slut. fast sen läser jag ju nästa termin också men ändå.

hittade ett döfränt forum också HAAAAHAAAAAA jag dör!
sveriges bästa punkforum hahahahhahahahaha dyslektiker hela bunten
http://www.astakask.com/forum/index.php

what else? nä.. jag orkar fan inte


HAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAA har beställt film!
bröderna fluff och dr mugg haha så jävla onödigt, men ack så kul!

Inga kommentarer: