måndag 15 oktober 2007

AH!

bokade föressten biljett till muppsala idag... eller ja till stockholm då.. åker nu den 25, 04.58 på mörran. jag kommer att dö!
är framme 09.40 och då ska jag gå runt helt ensam på stationen och hitta var jag ska köpa biljetter och köpa biljett till muppsala.
åker hem den 30. swoooosh! längtar som fan gör jag. må detta bli bra, kalaset kostade mig fan 1006 jävla spänn. helt sinnes!

men nu är jag hungrig så jag ska käka en knäckemacka, sen ska jag försöka varva theme fittpark.
imorgon får jag ju mitt nya spel! fyfan vad jag längtar!

har sytt halva dagen idag också, och pratat i telefon och tittat på tv och spelat. duschat och sånt har jag också!
måste säga att jag har världens snyggaste midjeväska nu också. lite stor är den, men jag måste ju få plats med mitt ds haha!
sååå läckert, urtvättad svart jeans, rosa dragkedja och subhumansmärke över hela framsidan. det satt perfekt! och ändå hade jag inte mätt ut märket innan jag gjorde väskan, där snackar vi tur!

Inga kommentarer: