måndag 8 oktober 2007

bajskorvsdag

varit fittans trött ända sedan jag vaknade imorse och är förskyld som en jude. har nyst ungefär 85042 gånger idag.
dima kommer hit på onsdag också, och på fredag drar jag till rille och dricker öl, kollar varan-tv och käkar pizza, och på lördag ska jag passa min lillebror och svulla fett..
har nästan varvat theme park på mitt ds också så idag köpte jag ett nytt spel. super mario, hoppas det tar längre tid att varva. sen den 25(?) kommer zelda också! GULD!
så sur idag också, hade beställt hårfärg och lite så från shock (eftersom jag inte vill skämmas ögonen ur mig när jag går in så är det fan så mycket smidigare med lite klick på intranätet) så fick jag avin idag, men det var försenat. typiskt!
fast nu är grejorna från usa skickade också så de kommer nu i veckan och mitt super mario kommer på onsdag. lysande säger jag bara! fast jag vill inte spela klart theme park för vad fan har jag då att göra fram tills dess liksom? nä ingenting, just det!

MÅSTE verkligen städa också, och sätta upp en "ingen jävla fittreklam tack" på dörren, har så mycket reklam så jag fan drunknar. det får jag fixa med imorgon för idag är jag såååå jäääääävla trött!
snart är det i alla fall springer, kvinnans bästa vän!

sen undrar jag när jag har tänkt att lämna plats till mina vänner.. jag är en sån jävla fitta, iof kommer ju dima på onsdag och bor här och jag ska till rille på freitag, men alla andra.. ahh ag är skitsur på mig för att jag inte har tid med honom längre.

sy på jackan ska jag också göra! fick ett limstift av mor igår också så det inte ska bli bubbligt... fast jag har bara klippt ut en mall än sålänge iof. äh

OCH WOW jag har köpt en sån hylsa man rullar cigaretter på så det ska jag lära mig också. dags att öva!

läsa svenska tills imörra med.
adjö

Inga kommentarer: