onsdag 10 oktober 2007

vafan..?

alltså... det här jävla facebook.. det gör mig galen!
varför ska helt plötsligt alla bli jättetokiga i facebook? jag tycker att det suger!
iof gick jag med där, men det var för att få bilderna från hannas födelsedagsparty, men ändå! jävla skitfacebook!

desperate housewives idag, såååå jävla spännande! varför har hon sin döde man i frysen? jag funderar på att ladda ner.. fast jag alltid har sagt att jag aldrig ska ladda ner det, men det gör jag nog ändå. JA fan det gör jag. förlåt mig gud för att jag syndar etc etc

imörra kommer dima också. jag tänkte städa tills dess men jag orkar fan inte. diska kan jag nog göra.

och fan om mitt paket inte har kommit imorgon också. idag hade det i alla fall kommit till malmö. nästan framme nu då!

och så kommer ju mitt nya tv-spel imorgon också. så varva theme park ska jag göra nu.
ladda ner DH först!

swoooosh! jag älskar min internetuppkoppling!

Inga kommentarer: