tisdag 9 oktober 2007

i'm only in it for the drugs

halloj!
idag har jag färgat håret! svart och blont iaf. det blev väl sisådär.... är inte världsbäst på att hålla ifrån det svarta och blonda om man säger så och det blonda är helt dassigt nu. fast det gör inget för då färgar jag det bara blont en gång till och sen går jag på dom andra färgerna så det är lugnt..

sytt om lite kläder idag också. fyfaaan i fittan vad snyggt det ena linnet blev! sitter som en smäck och jag såg bajskorvssmal (en tolle på bakfyllan då hehe) ut! nu vill jag få alla mina andra tröjor så jag kan sy om dom också!

fortfarande skitont i näsan och kan inte sluta pilla på näsbenet.. det är så JÄVLA snett.. har det iof varit sedan jag var 13 och hade druckit way to much, så jag ramlade med näsan före i asfalten och det pissade blod överallt.... hehe askul att komma till skolan dagen efter med ½ cm brett och 4 cm långt sår mitt på näsan. TJENA ungefär.

hahaha bråkade med danne som vanligt innan. sen klickade han mig.... hahahaha åååh han är så söt, "baaara för att du skulle känna hur det känns" haha jag tyckte bara det var göllit!

sen kom jag på idag också att jag borde skriva en hatlista. den har blivit rätt lång nu under sommaren... mördarlista! synd att jag har en sån spärr bara

nu ska jag prata bajsporr med däääään! haha han är så rolig

Inga kommentarer: