torsdag 18 oktober 2007

dont call me cunt!

aloooo
förbereder mig inför morgondagen. har plockat ögonbrynen wuäääääää det gör så ont, men jag ser fan ut som en grottmänniska om jag inte gör det.
ska snart ta ut den sista tvätten också och sen ska jag duscha och sånt, och äta.

plugga som in i fittan också, har prov på eu och massmedia imörra. gött. tror inte det är så svårt prov iof men det är lika bra eftersom jag har missat nu.
så jävla störigt att jag låtsas vara sjuk så blir jag sjuk på riktigt. har tusen grader feber känns det som.

måste fixa naglarna också, ser fan ut som om jag är någon gruvarbetare eller något.
ska köpa rulltobak också. har min nya rullgrej och den är hur frän som helst. maskinen sög ju fet hästballe men inte den man gör för hand! synd bara att jag köpte en limpa i måndags haha!

ah kan inte ha hög musik heller... ahhhh mina hjärnceller är på raveparty känns det som.

och kan inte denna jävla fitterminen vara slut snart? är redan skoltrött.
röv

Inga kommentarer: