onsdag 3 oktober 2007

hehe jag är så dum i huvudet! sitter och kollar på bilder på emma för att bli ännu mera förbannad på henne.. kan inte bli annat än upprörd när man lyssnar på aus-rotten heller iof men ändå!
när jag läser hennes blogg kan jag inte sluta skratta för hon ska vara så jävla vuxen och skriva "kram" efter varje inlägg..
HAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAA FINNS DET NÅGOT MER GAY? HAHA JAG SPYR
och bilderna.... åh för varje bild jag ser blir jag bara gladare och gladare över att jag slipper henne.. och inte bara i ett tag utan i alla evigheters evigheter. är så jävla glad på att slippa komma på nya ursäkter för att bli av med henne och för att slippa ha henne efter mig. det är som om jag legat under ett jävla berg i halva mitt liv som bara tyngt mig!
så skönt att slippa lyssna på hennes hemmasnickrade meningar då hon försöker ha med avancerade ord bara för att låta speciell. ahhhh så skönt att slippa dom!
lite synd bara att jag inte har någon chaffis längre, fast det är rätt okej ändå för då cyklar jag överallt (för övrigt var det övertöntigt att slänga cykeln i soptunnan efter att ha krossat mina grannars krukor haha) och då blir jag smalare!

så!
malin nielsen - emma roos - 1-0
BOYAAH allt jag har är 18 lakan att leva loppan för!

föressten fyllde danne år idag (igår)
töntgubbe. han ska få ett tvspel av mig i födelsedagspresent, som han valde själv. haha

Inga kommentarer: