söndag 7 oktober 2007

ååååh neeej

blev totalt jävla bajskorvsfull i fredags! först satt jag och drack hulken, VÄÄÄRLDENS goaste drink, men tog lite sprit i för att inte bli så full... sen drog vi till puben, och sen kom simon dit och då började danne bråka. då blev jag arg och tog två tequilas på raken och sen minns inte jag något mer.
har ett härligt blåmärke MITT på näsan och är skitsvullen men jag vet inte vad jag har gjort haha!
sjukt ont i näsan har jag! ..undra vad jag har gjort

igår tog vi det bara lugnt och kollade på tv och så.. hehe dolt under ytan var på tvn, fyfaaan vad läskig den är, så jävla roligt när danne hoppade till hela tiden!

sen ska jag hem och käka söndagsmiddag hos mor snart också. eller ja när hon ringer och fram tills dess ska jag fortsätta bygga på min park!

i fredags sa danne att han älskar mig också, men det minns ju inte jag så nu ska han aldrig mer säga det igen.. töntjävel

Inga kommentarer: