tisdag 23 oktober 2007

ahhh åååh

jag saknar danne megamycket wuäää!
är så dundrans tradigt att sova ensam med lammen utan danne :(

iof så kommer han nästa helg men det är ju långt tills dess... jävla fittskit.
men jag kan nog åka till honom i morrnkväll och åka hem på onsdag igen. får se vad karlafan säger om det.

ååh tänker bara på alla hans gullestunder!
speciellt i början!
NAW när jag precis hade kommit hem från göteborg och han kom hem lite efter mig och han blev så bautaglad när jag var hemma!
eller när han tog på sig parfym på parkfesten för min skull bara för att jag skulle tycka att han luktade gott!

eller när han står och lyssnar på favoriter och lagar mat i kalsongerna. det är oslagbart!
fast bäst är när man vaknar av att han ligger och pussar på en.
ååååh naaaaaaaaaaaaaaaaw han är världens bästa!

jag har blivit en sån gayflickvän..
sorry dudes

1 kommentar:

Sanne sa...

hahaha du är för söt!