måndag 1 oktober 2007

1 OKTOBER!

herregud nu är det fan oktober!
vad har hänt under september då? lista!

  • jag fick vara kattvakt till världens sötaste pisse = guld!
  • jag färgade håret svart!!!
  • jag höll på att bli vräkt pga att vissa fittor fan inte kan dricka (nej inte jag)
  • fick minus på kontot för första gången sedan januari! jippi! csn kan fortfarande dra sig i röven
  • danne kom tamejtusan hit hem till mig i bromölla!
  • jag har varit ute i malmö för första gången sedan juni! och fyfaaan vad jag har saknat det, wuäääää nu vill jag inte bo på landet längre
  • fått upp mina planscher på väggen!
  • kommit på att jag kan baja och kolla på tv samtidigt! smartaste jag kommit på!
  • gått ner 1½ kilo!
  • danne och jag har officiellt blivit ett par igen!!!! kors i taket!
  • jag har fått upp ögonen för mitt nya favvoband, återigen, adverts! sååå värda!
  • jag har pluggat seriöst tilll prov, och inte bara ett utan flera!
äh skitsamma.... har hänt lite i alla fall!

nästa helg ska jag sitta barnvakt åt min lillebror. det ska bli fett för då får jag vilken mat jag vill och hur mycket godis och snacks jag känner för. det ser jag fram emot!

Inga kommentarer: