onsdag 5 december 2007

usa made it again

jahapp... sista avsnittet av heroes nu också. var inte lika spännande som desperate housewives, vilket förvånade mig en hel del eftersom jag hade skyhöga förväntningar på detta avsnittet. klart var det spännande, men jag skulle inte kunna kalla det för en superb säsongsavslutning direkt. förra avsnittet hade passat bättre eftersom slutet var så jädra spännande! men det är klart, jag ska inte klaga eftersom detta lindrar uppehållet. man fick svar på en del frågor, och vissa grejor är verkligen på gång nu.
man fick reda på vilka som dog, men som det sägs, ingen dör i heroes, så säkert återupplivas de också, som noah gjorde när han blev skjuten i huvudet. though break.
jag måste erkänna att första säsongen var fan så mycket bättre än denna, men det är fortfarande bra, och det är sorgligt att jag ska behöva vänta ända till april, som tidigast, för att få se nästa avsnitt, jag är så förbannat nyfiken på vad mama petrelli har för superkrafter. men förmodligen kommer fortsättningen nästa höst, men ändå.
hoppas innerligt dock att det kommer så snart som möjligt då sylar i så fall kommer försvinna ur serien ett tag, då zachary quinto (ja han heter så, hot sexy mama) ska vara med i nya star trek filmen, och jag är förbannat trött på honom, fastän han är sådär farligt sexig. men ja, jag är rädd för honom haha, och när han äter dessa hjärnorna måste jag alltid tända lampan, men sen kan jag knappt kolla på scary movie utan att bli rädd, och det säger väl allt.

men nu har jag i alla fall ugly betty kvar, och får väl börja kolla på dexter eftersom alla säger att det är så jävla bra.
funderar också på att börja kika på någon såndär långkörare så jag vet att jag har massa avsnitt att avnjuta när alla mina serier försvinner

och detta var nog det mest seriösa blogginlägget jag någonsin haft så jag lägger av innan det går för långt.

är föressten sjuk, luktar bihålsinflammation, det är jävligt ovärt.

Inga kommentarer: