tisdag 4 december 2007

THIS MEANS WAR MATE!

okej usa....... OKEJ
jag blir helt blindgalen. seriöst, MADNESS!
fyfan.. kollade sista avsnittet av desperate housewives nu. SÅ JÄVLA BRA!
tyvärr slutade det på det viset att jag flög fyra meter upp ur sängen och förbannade usa och de jävla kapitalistsvinen som vägrar att betala manusförfattarna.
ser INTE ifram emot att se sista avsnittet av heroes. tror seriöst att jag väntar med det tills strejken är över, för jag kan tänka mig att det kommer sluta helt utav bara helvete fel. vet i alla fall att någon av de större hjältarna kommer att dö. inte spännande om man inte vet att det är ett avsnitt veckan efter som kan förklara det för en.
men är det värt att förlora 20 miljarder dollar OM DAGEN, så.... ja . dra mig i röven!

ugly betty är dock ganska lugnt. där är det 4 avsnitt till så jag kan luta mig tillbaka. det är alltså 4 veckor till, och med lite tur så är strejken över då så det inte märks där i alla fall. så snälla, snälla, högre makten, se till så att strejken är över innan nyår. SNÄLLA!
eller okej då, senast i slutet av januari.
thats sux

nu måste jag verkligen sova!
fast jag tror inte att jag kan, jag är helt chockad efter slutet nu.
fyfan jag vill berätta vad som hände, men eftersom jag är en sådan god människa (HAHA) så låter jag bli.
monster!

Inga kommentarer: