tisdag 11 december 2007

GUD

idag har jag känt mig totalt meningslös. så jävla onödig, inget kan ju fan gå bra.
egentligen är inget värre än vanligt just idag, men jag har tänkt bara. är skraj för det där med cystan också. som in i fan. det är något annat också eftersom dom inte kunde se allt och skulle boka två olika tider till mig. fattar noll. jag är inte sugen alltså.

ska kolla på slc punk! nu i alla fall. den verkar fet! matthew lillard är att dö för!

måste till skolan på onsdag också.
super!

annars? ska hem till mor och svulla på fredag i alla fall.
sen är det så jävla snart julafton, jag längtar som faaan! mat!!

bästa är att brorsan kommer också, då ska mor göra smörgåstårta. jag är så jävla supersugen på den

okej jag är hungrig.
som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

men klockan är miss i nassen så nu jävlars

Inga kommentarer: