måndag 31 december 2007

årets sista dag

och månadens längsta inlägg.

åkte till göteborg i onsdags, men är hemma nu. hos mor... glömde mina nycklar i göteborg, bra jobbat.
blev inte så länge som jag hade tänkt mig men ångest och sånt (läs danne) kom ivägen. så jag drog en svängom till rille, och sen åkte jag hem igårkväll.

idag är det årets mest överskattade dag också. är så totalt osugen på att dra ut, så jag väljer att stanna hemma. lär ångra mig sådär vid kvart i tolv, när jag ändå har skumpa och sånt hemma, men jag orkar fan inte. nyår slutar alltid illa och jag tänker fan sluta fira nyår eftersom det bara är ångest.

hela 2007 har varit ångest. sommaren sög fet hästballe, den sommaren som skulle vara världens bästa. våren var piss och röv och helvetesångest. hösten började bra då danne kom tillbaka, men slutade likt förbannat åt helvete ändå. orkar inte summera så jävla mycket mer in på det eftersom jag helst vill hålla dom grejorna för mig själv, eller att jävligt många inte har med det att göra. folk ska inte uppskatta min olycka, vilket jävligt många gör, så då drar jag det nöjet ifrån er. HA! sug min röv era jävla skitfittor.

annars gav jerre mig en länk till en fruktansvärd blogg. hur i hela helvetet tänker man? feminism hit och dit och jävla skit.
dessutom klagar tjejen på att man inte får lägga upp nakenbilder på sig själv på bilddagboken. först och främst är hon bara 16 och nej danne hon är inte snygg.... hon är ju för i helvete minderårig. är man minderårig räknas det som barnporr.. en jävligt bra anledning till att man inte får publicera nakenbilder på sig själv. även om det är i ett "feministiskt syfte" vafan nu det egentligen är. bara för att man har hårig fitta eller vadå?
jag blir så trött på såna jävla heterosexuella butchflator.
jag hoppas såååå innerligt att denna stackars tjej kommer vakna upp en dag och inse vad fan det är hon håller på med. nu är jag lite stressad så jag har inte läst igenom hela bloggen ännu, men det räckte med bilddagboksskiten.
om jag får säga mitt... så hade jag inte ens velat ha dom bilderna på min bildhemsida med tanke på att det är ett riktigt nastyass.

men det är jag, jag är inte feminist och förbannat ytlig och sooom jag rakar mina ben. och varför? för att det är kvinnligt. jag är kvinna och jag vill inte vara hårig.
och kvinna är jag för att jag är vuxen, ingen jävla tonåring som tar bilder på mina hängbröst (borde egentligen vara hon som är kvinnan med tanke på att jag har världssnygga bröst till skillnad från henne) och kallar mig en feministisk kvinna.
ät skit och dö snorunge

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha. rätt äg. :D

Anonym sa...

Snacka om att du verkar vara en riktigt korkad bimbo. Jag har visat folk och skrattat hysteriskt sen jag hitta länken hit!!!

Anonym sa...

hahah word

Anonym sa...

Snubblade av en slump över det här inlägget och undrar försiktigt om du kanske blev tappad när du var liten?