måndag 24 december 2007

godmorgon

kul, somnade vid nio och vaknade nu. har sovit mina timmar så vafan okej....

drömde en sån förbannat rolig dröm inatt... de som såg tv3 20 år i lördags kanske fattar..
först och främst så ÄLSKAR jag robert aschberg och tycker att han är dööösnygg! eller kanske inte nu, nu är han gammal gubbe, men ändå. och det var därförj ag såg det skitprogrammet för att han var med.

nåväl, jag drömde att det var jag och några till, vilka vet jag inte, men jag börjar klaga direkt. per andersson var med, och vem i heeelvete är per andersson? JO han som gjorde rösten till myggan, och ska tydligen vara en komiker, vilken jävla komiker sen, hur tråkig som helst! dessvärre är han från göteborg, så efter varje gång han drog ett skämt sträckte han ut armarna och skrek GÖTEBOOOOOOOOORG MINA DAMER OCH HERRAR!
och som jag störde mig, det var så pinsamt. och inte halvpinsamt utan hålla-handen-för-ögonenpinsamt.
är det hans grej att skrika GÖTEBORG MINA DAMER OCH HERRAR efter varje skämt undrar jag vad fan det ärför jävla människa.
är så trött på såna "komiker" som ska leva så jävla mycket på att dom är från göteborg och det är DÄRFÖR dom är roliga

ääh nu gled jag bort, men i alla fall, jag drömde att jag klagar på detta och tycker att det är fruktansvärt och beslutar mig för att döda per andersson.
may him burn in hell!

och förövrigt var myggan skittråkigt. ändå såg jag alla avsnitt, men jag drog ett leende max 2-3 gånger under hela säsongen.
då borde iof filip och fredrik också dra åt helvete.

iof håller jag på att läsa deras bok "två nötcreme och en moviebox" för andra gången, men den är bra, eftersom dom gjorde den innan dom fick storhetsvansinne.


och på onsdag åker jag till göteborg, och då vaknas det fest!! men såklart är ju inte bolaget öppet då så jag måste fixa smuggel innan dess.
dumt eftersom jag inte vill sitta med släkten i en bil upp med ett flak öl i knäet, och definitivt inte gå till min mormor och lämna av grejorna för att sen gå iväg med mitt flak. det känns..... ahhh ja dumt.
och sprit kommer inte på fråga.

JÄVLA SYSTEMBOLAG!!
funderar nästan på att köpa folköl istället för att slippa det där pinsamma scenariot, men då får jag köpa typ 1000 stycken och sitta direkt på toan och dricka dom via en bong så alkoholen hinner komma in i blodet innan jag pissar ut det igen...

fan

Inga kommentarer: