torsdag 13 december 2007

guten morgen

känns gött att vakna tidigt för en gångs skull.. vaknade nio, och har legat och dratt mig sedan dess.

har kommit till insikt. det är också rätt bra.
fast jag har fortfarande så in i fittans ont i magen. fattar inte, det borde ju fan gå över lite nu. har haft det så sen i fredags kväll ungefär. men det löser sig väl snart.

började spela WOW igår.. tror det var rätt korkat, men ag har tjatat på mig i flera månader nu om att jag ska börja spela, och ska ge mig det i julklapp. så jag var rastlös igår och tänkte att jag skulle ladda ner och pröva spela i tio dagar, så jag lär mig grunderna och så. det är jävligt fett faktiskt, men kommer säkerligen att ångra mig senare.

idag känner jag mig faktiskt rätt glad också. det var längesedan
wohoooo till mig!

lucia idag. skönt att man inte är fräsig tonåring längre som måste supa idag. eller om et var igår man super? äh, det spelar väl ingen roll kanske.. har alltid tyckt att lucia är en rätt onödig dag över huvudtaget, speciellt att supa på. men jag lär väl uppskatta det när jag är gammal och dom kommer och lussar på mitt ålderdomshem.
om ens lucia kommer finnas då? man vet ju aldrig.
finns jorden då?

igår försökte dom skrämma en också med att det är för sent att göra något åt växthuseffekten och att vi är dödsdömda.
WEERE DOOOOMED!!!! GAAAAH
kan ju tänka mig hur amerikanerna börjar med barrikader och skit i sina husvagnar.
jävla öststatare
undra egentligen om det är så jävla hemskt som dom säger, eller om det bara är ett nytt sätt att skrämmas.
tror ändå inte det kommer skada oss som lever idag.
så låt mig vara egoistisk och säga, i dont fucking give a shit.

ajö ajö, ät korv med brö

Inga kommentarer: