måndag 3 december 2007

guten abend

trött som en jude, men vill ändå inte sova.
har laddat hem massa film och grejor dom senaste dagarna, men bara typ 3 av dom var bra, men ändå haha

i fredags var jag först hos elin, och där var edwina och sen kom joel! sjukt, visste inte ens att han var här, så det var jävligt kul att träffa honom, har inte träffat honom sen 2004-2005 något så det var fett! sedan glassade vi till kristianstad och sen slarvade jag bort mina nycklar någonstans här hemma i stöket.
underbart!

är ny månad också, så jag borde skriva en sån lista över grejor som hänt under månaden, men fan.... jag pallar inte..

var och käkade hos mor igår, första advent, då brukar mor göra ett litet julbord. det satt där det skulle. sen vägde jag mig och fick ångest haha

studiebesöket i torsdags var också något bland det tråkigaste jag någonsin varit med om.
det sög alltså fet hästballe

och nu håller jag på och laddar ner the sims och det blir klart någongång imörran så jag vet vad jag ska pyssla med då :)
måste hitta på saker att göra hela tiden nu när jag inte har någon danne som bryr sig om mig längre.
det är helt stört! vill inte gå mer in på det eftersom vissa lär ju njuta av det, så det håller jag hemligt, och dessutom för att slippa idiotstämpla danne, det känns lite lågt.


var föressten aldrig och såg texas terri heller, jag var inte sugen på att åka så långt så sent och stressa och leta upp stället och fixa och dona.
tyvärr så var det tydligen en höjdarkväll, men jag får väl chansen igen.

nej spelan u innan det blir för sent

Inga kommentarer: