onsdag 5 december 2007

en sista grej

jag undrar också var i hela friden alla besökare kommer ifrån?
de senaste fyra dagarna har jag haft över 50 olika besökare, det är fräscht!
men sen undrar jag vad i helvete som är intressant?

kul dock och väntar ivrigt tills jag har över 50 besökare om dagen, SWOSH!

annars har jag föressten inte hittat mina nycklar ännu, hade jag inte vetat att jag inte hade kommit in utan nycklarna hade jag varit bombsäker på att jag har tappat dom, jag hittar dom verkligen inte någonstans.
men kännerj ag mig själv rätt så ligger dom på något så jävla uppenbart ställe så jag kommer bara skratta åt mig själv när jag hittar dom. ibland blir jag jävligt trött på mig själv.

och annars har jag haft en jävligt sunkig dag.
- vaknar upp av julgospelmusik asatidigt och känner mig sjukast i världen
- letar frenetiskt efter nycklarna i över en timme utan att hitta dom
- väntat asalänge på att få ner sims 2, och när det väl är nere har jag inte tillräckligt med plats på datorn för att kunna installera det.
- insåg en grej som är nedrans hemlig

etc.

okej det lät inte så sunkigt ändå, tänk på de svältande barnen i afrika.

annars har jag känt mig jävligt allmänbildad det senaste också och lärt mig nya fräscha och fräna grejor. det gör inte ont att gå i skolan nrä det är intressant trots allt.
synd bara att man inte kan gå i skolan i 5-skift eller något så man är aktiv på nätterna och så också, jag vill verkligen ha ett nattjobb.
när jag flyttar till göteborg och går praktikgrej på arbetsförmedlingen ska det vara min enda önskan, att antingen få jobba skift eller nattetid.
helst på volvo i torslanda, det vore fett haha! men nu ska jag inte glida iväg för mycket


FÖRESSTEN, NI HAR VÄL INTE GLÖMT?!!!
WWW.OIOIOI.SE
ÅRETS HÖJDPUNKT!

Inga kommentarer: