fredag 14 december 2007

nej nu blommar det i grönsakslandet

har spelat wow i 5-6 timmar idag.
det är rätt segt ändå faktiskt, tycker det mest bara känns som om man springer hit och dit och jävla skit.
men det är samtidigt jävligt kul. men de flesta spelen är sega i början så vafan. dundersegt att behöva göra om det sen igen också.

har varit sugen på korv med bröd i flera dagar också. helst en halv special! med asamycket senap och räksallad. ååååååh gud!

började kolla på shrek 3 igår också, så den tänkte jag kolla klart på nu. sen ska jag sova.
har varit så gött att vakna tidigt nu.. borde egentligen vara tröttare, men neeejdå!

och imörran ska jag hem till mor och käka. fan som jag längtar! undra vad det blir

...och newsflash.. JAG HAR ONT I MAGEN

och idag skulle det egentligen varit heroesavsnitt, men nejdå! såklart inte.
jag MÅSTE börja kolla på dexter snart.
och fan föressten vad långt bak tv4 är i heroessäsongen, helt sinnes!
är det ens säsong två? nää?

äh cause this is my united states of WHATEVER
den måste jag lyssna på nu

tack och hej, bort med din äckliga grej

Inga kommentarer: