lördag 22 december 2007

ja jävlar

idag har jag varit aktiv!

jag har diskat, tvättat, handlat och lagat mat. och dessutom inte druckit en droppe alkohol. alltså det vill säga att jag har gjort allt som är helt fullkomligt normalt. men det känns konstigt.

snart, om jag orkar idag eller om jag tar det imorgon, ska jag sy lite, och sen bara slappa framför tvn. eller film på datorn, vi får la se.

annars är jag helt nere i robert aschberg, vilken jävla superpumahunk han var en gång i tiden. grrrrrrrrrrrrrrrrrr

längtar som faaaaaaaaaaaaaaan tills imorgon också. ååh som jag längtar!
äntligen säger jag bara..

sen är det så jävla irriterande att det sticker till så i magen när j

ag anstränger mig. har fått massa stick i magen idag kan jag ju säga. men antagligen lär det dröja flera månader innan jag opererar bort cystan, OM jag opererar bort den, det är inte ens säkert. bättre att chansa
"ja den ser inte farlig ut, den kan växa och och spricka då kommer du nästan dö av smärta men den kan också försvinna av sig själv så vi låter det vara, du behöver inte opereras"

danke. vill jag ha bort skiten ska jag väl fan få det också?
ska bli spännande att se vad mer det är fel på mig också. jävligt schysst av dom att säga också. "det är något mer fel på dig, men vi vet inte vad, men vi kommer boka två nya tider så vi kan ta reda på det"
underbart svenska sjukvården.

fast så jävla synd är det inte om mig, jag lever i alla fall.

klart slut, ge mig rödtjut

Inga kommentarer: