måndag 17 september 2007

wuä

fyfan i fittan vad trött jag är! kunde inte somna inatt, hade bajsångest och sen skulle jag upp skittidigt (ehhh för mig är det tidigt i alla fall) och gå till skolan. somnade nästan på lektionerna. två prov på onsdag också, så jag måste börja plugga.
ledig imorgon, men då ska jag naturligtvis till soc kvart över nio. ska bli rätt spännande att se vad dom säger. hoppas dom fixar så jag kan få lite nya lyckopiller också, alternativt sömntabletter. det vore lysande! bara dom inte vill sätta in mig på hem först, då får det fan vara.
fryser som in i helvete gör jag också, så nu ska jag nog göra lite mat, sen ska jag plugga en stund och sen ta en liten powernap tror jag.

längtar som fan till helgen också, hoppas veckejäveln går snabbt då med. är helt lysande med tåget också, hinner plugga hur mycket som helst där. måste bara skaffa en samhällsbok också, men den kostar fan 500 bananer och det har jag inte råd med. får kanske kopiera någons eller något sånt.

csn.... ge mig pengar... och det nu!

Inga kommentarer: