fredag 28 september 2007

guten tag

nu har jag brytit mig in hos mor för att stjäla datorn lite!
lämna teliaräkning också som hon ska betala.. fan ibland är hon bra alltså!

whats new?
jovars.. en del!
i onsdags ringde min faster britt-marie mig. snacka om att jag blev paff! nåväl... far sitter i finkan i borås nu och hon vill att jag ska komma upp och stötta honom för att han vill bättra sig. den där ursäkten har man inte hört tusen gånger förr. folk fattar tydligen att jag och pappa aldrig kommer få någon riktig relation över huvudtaget. först och främst så förstår jag ju fan inte ens vad han säger eftersom han är så förstörd så han rabblar bara.. ett bra steg i en relation är att förstå vad man säger till varandra, annars kan jag lika gärna ta och skaffa mig en relation med en polack liksom. korkat!

ont-i-magen eran är tillbaka också. fantastiskt! håller fan på att dö hela tiden , men jag vill inte till vårdcentralen. först och främst gör dom äckliga saker som jag TOTALVÄGRAR och sen är jag sådär över 20 och måste betala 300 bananer för ett besök. no way josé!

fast idag ska det bli bra! klockan sju ikväll ska jag ta tåget mot kristianstad och sen har hanna bokat bord på banken så vi ska äta och så! hanna fyllde 20 häromdagen så man måste ju fira! efter det glider jag till malmö city och blir ihop med danne. blir kanoners!

frågan är bara vad jag ska göra fram tills dess... asdött

en asfull dennis ringde föressten till mig i onsdags natt också. spännande! förstod knappt vad han sa men det visade sig att han hade ringt till fel haha

adeiu

Inga kommentarer: