söndag 30 september 2007

...und so weiter

guten abend! ich bin, also gebohrt kann ich sterben und danne ist dumm! ich habe nichts zu tun und ich denke, dass ich wieder hungrig bin, der saugt!

eller svenska.... såååååååååååååååååååå tråkigt! danne är ett skithål och jag har absout inget att göra.
fast det har varit helg nu.... inget speciellt sådär.. firade hanna i fredags och käkade på banken och så, var soft att träffa alla iof men eftersom mitt legg låg hos danne fick inte jag dricka så jag avslutade kvällen där så snabbt jag hade ätit upp. jävligt ovärt!
då drog jag till malmö och golden och danne var lite full.. sen upptäckte jag en otrevlig sak och vi gick hem.
igår satt vi bara hemma, danne lagade mat och så! så det var fett..
sen fick jag åka hem idag, och tåget var en halvtimme försenat pga att dom saknade en lokförare... alltså fan jag hatar tåg. tänker inte åka tåg mer, from now and on its bus and only bus!

danne vägrar ju komma hit. därför han är ett rövhål. undrar vad fan han vill egentligen, är ju inte speciellt engagerad om man säger så.
åt helvete bara. fyy fan

jaja det var tacken.
är på halvkass humör idag.
snodde iof leopardtyg hos danne idag så jag ska sy lite på jackan.
adjöss

Inga kommentarer: