torsdag 20 september 2007

csn is a bunch of motherfuckers

hade ett otroligt givande samtal med csn precis.
såhär gick det till på ett ungefär

JAG: hej, jag heter malin nielsen och jag har skickat in en ansökan men inte fått något svar om det, vad sker?
CSNFITTA: hmmm.. ska vi se här.. vuxenutbildningen... född 87... heltid 400 poäng... varför....? vår och höst... nää jag kan inte se något problem här..
JAG: nä, får jag inte in några pengar eller?
CSNFITTA: du kommer ju få ett beslut hemskickat till dig.... hmmm... jag ser inget fel här... jag ber en handläggare titta på det.

alltså halloj jag behöver pengar jävligt snart! maten sinar, jag har hyra, bredband och telefon att betala osv. 200 spänn är liksom inget glidarliv direkt. fan i helvetes jävla kukfitta jag hoppas dom dör!

Inga kommentarer: