onsdag 19 september 2007

halloj

idag är jag på gott humör faktiskt!
försov mig men det är skitsamma, gjorde båda proven ändå.
artprovet gick ju käpprätt åt helvete som jag trodde, men det finns en viss minimal chans att jag klarade det ändå!
historiaprovet gick däremot bättre! eller jag vet inte om jag var helt ute och cyklade men jag svarade i alla fall på alla frågor.. .det har jag aldrig gjort på ett prov innan så det känns fan asabra!

drog hem till mor och snodde läsk och mat och kollade på idol med henne. det är kul att kolla på sånt med mor, hon är så ondskefull haha!

borde städa i köket nu också, börjar fan lukta bajs. men som tur är så måste jag inte gå igenom köket, men fan lukten börjar komma hitåt. får lösa det imörra eller något. fast då ska jag tvätta med. vi får väl se.
måste städa innan helgen iaf, komma hem tillbaka hit på söndag lär ju bli som ett stinkande slag i ansiktet när man öppnar dörren. nä tack!

1 kommentar:

Mattias S sa...

haha, ja, kolla på Idol med mamma funkar bra. :D