söndag 16 september 2007

nu jävlar!

nu ska jag börja skriva blogg!
i helgen var danne här, fanomig på tiden! gick faktiskt rätt utmärkt också, fast jag blev lite sur i fredags när han somnade på golvet eftersom allt snurrade efter 1½ flaska tequila.... konstigt!
i lördags drog vi hem till poffe en stund, gick också förvånansvärt bra, fram tills danne prompt skulle vara med på "jag har aldrig..." och då skulle jag också vara med.. då blev vi lite sura på varandra, men det gick över.
sen blev danne bajskorvsfull och ville gå hem, tog ju fan hur lång tid som helst eftersom han inte kunde gå.. sen gick han in och spydde på toaletten och sen somnade han.
sen kom poffe och dom hit istället, trodde bara det var poffe som skulle komma men det kom ju fan en miljard folk. nicke var rätt tydlig med vad han tyckte om danne, fast inte till honom utan till mig i köket och danne hörde det och blev skitsur. inte så konstigt, men ändå. sen surade han lite, och likaså imorse när vi vaknade.
sen var han tvungen att åka hem vid tre :/

fast nu har han äntligen sagt att han är kär i mig, visserligen igår när han var bajsfull och ville inte säga det idag, så jag vet inte. tar väl tid att bygga upp igen men det är fan asajobbigt när jag inte vet något.

jaja.. prov på onsdag, historiaprov och artprov. hurra!
sen på fredag spelar los fastidios på bodoni så då ska jag försöka fixa mig pengar så jag kan ta mig dit. hoppas det löser sig, annars blir jag tokig!

föressten så är det snart 1½ år sedan sedan jag och danne träffades. sjukt vad tiden går snabbt! fast det har hänt rätt mycket saker det senaste året också.

Inga kommentarer: