onsdag 19 september 2007

1 och 2

ahhh denna dagen kommer ju aldrig ta slut! pigg som en mört och ska upp snortidigt imorgon och ha massa skitprov.
satt först och tänkte på hur lugnt det skulle vara med artprovet, eftersom jag fick för mig att man skulle få bilder OCH vad fanskapen hette, men nääää, det lär ju vara alldeles för lätt. blir väl snarare "vilket träd har detta kuklövet?" ..så jävla osugen jag är på det.
historiaprovet lär nog gå bättre tror jag, det har jag ju fan pluggat till på riktigt, för typ.. första gången i mitt liv ungefär.

hände en annan skitrolig grej idag också. nu när jag betalat fitthyran EN dag innan det gick vidare till kronofogden, fick jag en ny, som ska vara betald inom 10 dagar. JAHA MEN TACK SOM IN I HELVETE FÖR DEN DÅ! dessutom har jag bredbandet att betala nu också, den siste ska den vara betald. men csn är ju helt efterblivna så dom ger mig ju fan inget jävla flis. csn måste vara dom mest imbecilla människorna på hela jorden!
det är en gruppering, det är soc, csn, arbetsförmedlingen och vården. den gruppen... alltså frågan är om dom inte har gått samma kurs allihopa, typ en "var-så-otrevlig-fittig-och-lat-som-möjligt" kurs LÄTT! jag blir så trött!

bara för det så kan ju den jävla soctanten (jag vet fan inte ens om det är en tant eftersom jag fan inte träffat henne) ta och stoppa upp sina jävla alkoholisttider i röven! jag är fan inte mer alkoholist än någon annan. aldrig mer att jag sätter min fot där igen.

har nästan rökat upp ett paket cigg idag. det är fan inte bra alltså. är man fattiglapp så ska man fan snåla, men nu fick jag iof en spansk limpa från mor, men ändå!

snart fredag nu också! jag är pepp! kommer bara kännas konstigt som fan att vara ute i malmö igen, var pisslängesedan jag var det. sen får jag äntligen gå på plockesystem också! wiiie!

OCH DESPERATE HOUSEWIVES VAR SÅ JÄÄVLA SPÄNNANDE!! jag kan inte bärga mig! fast jag råkade läsa något idag om vad som händer. jag gillart inte men fan nu blir det ju ingen spänning när det väl händer.

word up!

Dagens vill ha: en miljon!
Dagens klädsel: linne och pantalonger haha
Dagens smink: noll
Dagens frisyr: im going for backslick today!
Dagens händelse: säsongspremiär för världens bästa program?
Dagens låt: ingen faktiskt
Dagens planer: inte någon jävla plan som helst
Dagens saknad: dannebaby!
Dagens dummaste: hela dagjäveln
Dagens sjuka: mitt kök!
Dagens drog: ja ciggisar?
Dagens roligaste: inget roligt faktiskt
Dagens favorit: punkhalsbandet på tradera hahahahaha!!
Dagens köp: nudlar!
Dagens godis: dom där black fruits, jävlar vad dom knullar i munnen
Dagens humör: skitkasst
Dagens ord: lysande!

Inga kommentarer: