måndag 24 september 2007

haa så förbannad jag blir!

nu är jag äntligen hemma!
fick gå upp bajskorvstidigt såklart.... otroligt kul att åka tåg också. blir så jävla förbannad! alltså... okej om man nu får för sig att man ska ta livet av sig, sista utväg osv osv. det är tillräckligt korkat att lösa ett tillfälligt problem med en permanent lösning. men att hoppa framför ett tåg? hur jävla ogenomtänkt är det inte egentligen? tågföraren får förmodligen psykiska men för livet och man riskerar att känsliga människor och barn ser en splashas under tåget. vettigt! men vad gör det? man är ju ändå död efteråt. som den vanliga klassiska klyshan, "varför ta livet av sig när man ändå inte för höra vad folk säger efteråt?"
mår asilla nu och tänker bara på det som hände med sandra och fan i helvetes jävla skit, hur fan kan man vara så dum?
jag hoppas verkligen att det inte är trivsamt någon jävla stans att dö.. alltså, att det inte alls blir svart som jag vill tro, utan att man lider mer än vad man någonsin gjort under sitt fjuttiga lilla skitliv. att man helt enkelt blir behandlad för sina handlingar, och en sån grej är fan bland det värsta man kan göra.
tar man livet av sig ska man fan göra det på ett ganska relativt smidigt sätt. inte på ett sätt där man ska behöva plocka upp ens kroppsdelar och andra människors liv ska bli förstörda. DET är fan dumt i huvudet!


skitsamma, fan åååh arghh!
prov nu i alla fall... börjar om en halvtimme, så nu ska jag passa på att räserbaja, sen får jag cykla ner och hoppas att det går bra. har stora feta problem med samhälle, det där med riksdag och regering är jäävligt svårt för mig att få in i huvudet. så jag ser inte dunderljust på detta provet, fastän jag har pluggat.
svenska provet imörra blir nog fan så mycket bättre, det är inte så svårt att hålla reda på och var tillochmed rätt intressant.
fan vad det är lätt att plugga på tåg. jag borde bosätta mig någonstans långt härifrån så jag kan plugga varje morgon, vore ju lysande.

något annat som jag önskar mig i julklapp är lite sömntabletter så jag kan somna på kvällen! iof somnade jag rätt tidigt igår men det beror på att jag fick sova med danne, men det dröjer ju innan jag får göra det igen eftersom csn är ett gäng fitthoror.

något som oroar mig också är hur fan jag ska göra på vårterminen eftersom det inte finns mer än två ämnen kvar i bromölla som är relevanta för mig att läsa. historia och religion b, jatack, fixa det! filosofi och psykologi, hallå eller? psykologi kan tillochmed vara jävligt viktigt för mig att läsa, men bromöllas utbud är ju fan lika med noll.
när fan ska jag kunna börja högskola egentligen? kommer bli mäkta imponerad om jag blir utbildad innan jag blir pensionär.

idag kommer vara en lång jävla skruttskitdag känner jag.
luktar fan som dagen kommer vara här också. måste fan göra något åt det men jag orkar fan inte.
åååh jag behöver en polsk städerska som tar 2,50 i timmen.
hör ni något om någon sån, säg till mig illa kvickt då!

danne är föressten cp. får ju passa på nu när jag ändå bara klagar. nu har vi hållt på såhär fram och tillbaka asalänge, och vi har det bättre nu än vad vi någonsin haft innan. vi bråkar i princip aldrig och fan har det tillochmed bra. men eftersom jag var bråkig i fredags (för första gången på en månad) så tänker han inte bli ihop med mig ännu.
då börjar jag genast fundera på om han bara leker med mig eller vad fan det är han pysslar med. hade jag inte varit bråkig så hade han kommit med någon annan ursäkt.
jag blir så trött på det här med karlar

Inga kommentarer: