tisdag 25 september 2007

jävla fittkuksskit!

förbannade jävla cpskit! när jag köpte min dator var det ju naturligtvis inte orginalwindows.. dom ville att man skulle bekräfta med serienumret osv för att det skulle vara äkta, och det thar ju jag skitit i. sen inatt startade jag om datorn och nu kommer jag inte in i windows om jag inte skriver in serienumret.. men jag har inget jävla serienummer.
blir så förbannad!

så jag la mig och fick ångest istället så nu har jag bölat i princip hela dagen, sen drog jag och gjorde ett prov i skolan, det gick åt helvete föressten, och nu är jag hemma hos mor fastän jag inte borde. jag måste hem och plugga för jag har två prov till imorgon.

men jag har ångest och allt är skit piss och helvete ungefär så jag vill nog inte vara ensam just nu.

och csn är fortfarande dumma i huvudet.
over and out

Inga kommentarer: