tisdag 18 september 2007

kukfitta!

mamma ringde och förde över pengar till mig till hyran. tackar tackar, fast sen började vi att bråka. hon menar att jag ska tigga pengar av soc medan jag väntar på pengar från csn. är hon helt efterbliven eller? först och främst tar det typ en månad innan jag får tid, sen är det undersökningar och skit och dom kollar upp och man gör massa skit. så jävla lönlöst!

bra också att jag inte har använt min internetbank innan, man måste ju förfan aktivera skiten så man kan föra över pengar. och då ska man vänta på ett brev eller något? jävla skitjudar så jag måste till banken. iof är det på vägen men fan så mycket smidigare att betala så liksom. jag blir så trött

sen regnar det som in i fittan också så det ska bli askul att cykla ner till byn. jag riktigt längtar.. med andra ord kommer det bli världens sämsta dag idag.

Inga kommentarer: