söndag 16 september 2007

beat up the brats

håller på att bli sjuk tror jag. känner mig megafebrig och bara allmänt slö.
kan inte bli sjuk nu! måste plugga också.

får låna pengar av danne till fredag också, så jävla bra :) sen på lördag har jag bestämt att vi ska gå på bio. vill göra såna saker som par egentligen brukar göra, är så jävla trött på att allt ska vara likadant hela tiden. det enda "paraktiga" vi har gjort är väl... ptja när vi åt trerätters på la empanada en gång.

är hungrig som ett as också och helt jävla efterbliven. har skurit mig på BÅDA pekfingrarna idag, under två olika tillfällen. hur fan lyckas man?

måste låna pengar av mamma till hyran imorgon också. ska ändå hem där och käka, så får jag ta upp det då och ta med mig räkningen eller något. ligger lite illa till, jävla judecsn vill ju fan inte ge mig pengarna ännu, så jävla slöa är dom!

vill inte sova själv inatt heller... kommer vara så jävla tomt! så jag får vänta tills jag blir så trött som möjligt.
nu ska jag koka makaroner i alla fall.

Inga kommentarer: