söndag 23 september 2007

bajskorvshelg

så nu vart den slut!
tar allt från början.

FREDAG: har en lektion som är ungefär 10 minuter lång, ska bara gå igenom vårat arbete osv. sen kilar jag till systemet och sen hinner jag glida hem en sväng också. på stationen stöter jag på tobbe som ska till kristianstad, och sen hittar jag jojje och hans fjälla som också ska till malmö. perfa! smådricker lite öl och sen började det gå utför. ungefär 3 minuter innan stationen börjar tåget tuta som faan och bromsa in så alla ramlar ner på golvet typ, sen bara stannar det och dom säger att det har hänt en olycka fast inte vad för någon. jippi hurra! sen går det förbi en konduktör som säger att dom bara ska plocka upp lite människa och sen åker vi vidare. fräscht ordval också.. 1½ timme satt vi där. hade kunnat gå in till centralen på en kvart typ, men man fick ju inte gå ut såklart. så under den tiden hann man ju bli rätt rund om fötterna om man säger så. dessutom hade jag inte ätit något och sovit lite osv. till slut hade dom bytt ut personalen och tåget rullade igen. då tog jag tåget till persborg och danne, och sen började jag gå på min strawberryflaska. fyfan i fittan vad segt det var att dricka en hel sån, den var så förbaaannnatt söt! men i alla fall, jag blev superduperfull och blev jättebråkig och började prata osammanhängande osv så vi drog aldrig till bodoni. så fruktansvärt trött blir jag på mig själv! skulle ju inte bråka med danne och hålla på så, och det har inte skett på fan nästan en månad nu heller så det var ju just typiskt.

men egentligen förstrå jag inte.... om man nu ska ta livet av sig, varför i hela helvetet hoppar man framför ett tåg? det är så jävla dumt i huvudet! skiter fullständigt i om någon tar livet av sig, men fan att göra det så andra mår dåligt över det, såsom föraren, eller att riskera att någon annan ser det. vidrigt! blir fan förbannad när jag tänker på det!

LÖRDAG: vaknar upp runt nio och är bajspigg. segar loss lite på morgonen, sen går vi till jägersro och ska till bolaget och coop. köpte åtta cider i diverse olika smaker och tänkte att det skulle vara lagom så jag inte blev som i fredags. sen lagade vi mat och åt och så, och sen drog vi hem till sandra. då blev danne bajskorvsfull istället.... tröttsamt! vi skulle till golden... vi var där ungefär en kvart, sen ville danne hem. jävla tur att han kunde gå rakt också.. eller inte. var hemma kvart över elva och jag la mig framför tvn medans danne gick och bajade. fast sen somnade han där. halv ett kom han in och la sig i sängen, och dessutom hade han inte torkat sig. han påstår nu efter att han gjorde det men det veet jag att han inte gjorde! haha äckelpotta! fast vi bråkade åtminstonde inte, så på så vis var det ju faktiskt bra.

SÖNDAG: vaknade upp vid elva och mådde som en prinsessa eftersom jag aldrig blev full. friskade upp dannes minne eftersom han inte minns någonting och sen bara legat och segat. måste plugga hela jävla dagjäveln också eftersom jag har samhällsprov imorgon. sen på tisdag har jag svenskaprov om romantiken, renässansen och upplysningen. jippi! på onsdag har jag miljöprov och religionsprov. har en härlig vecka framför mig med andra ord. fast jag stannar här idag också och går upp samtidigt som danne imörra eftersom jag har absolut noll pengar nu och inte vet när jag kan komma nästa gång får jag passa på när jag väl är här.

Inga kommentarer: