måndag 25 februari 2008

YES!

nu är det bokat! jag glider upp till göteborg på torsdag!
men priserna har höjts utav bara helvete så jag åker först till malmö och sen åker jag buss därifrån, och ändå så tjänar jag typ 200 spänn på det. SJUKT!
nåväl.. är framme i göteborg 17.20, då drar jag direkt till frölunda och hämtar prylar och sen tillbaka till femmanhuset och kirrar bolaget där, såvida dett inte är öppet till 19.00 på frölunda torg... sen slår jag karin en plingeling sen ska jag inte ut ur dimman förrän på söndag när jag åker hem. det ska bli... faaan så gött att komma iväg ett tag. orkar inte bara sitta här och ruttna... och vill passa på innan jag gittar till norge också.. så göteborg it is!

jag vill pröva att förstora läpparna också haha! bara på skoj och se hur det hade sett ut, det försvinner ju hyfsat snabbt ändå så det spelar ju egentligen ingen roll.. frågan är bara hur jag ska klara det där med spruta i läppen osv... fyyyfan

ska väl gå och lägga mig snart också.. ska börja läsa ny bok... vafannudenhette men den skulle vara megabra i alla fall så alright.

och snaaaaaaaaaaart snaaaaaaaaaartt är jag hemma. fyfaaan vad jag längtar, heeelt sinnes! alltså fan i helvetes... tur att jag har lammen här i alla fall haha
men jag funderar på att göra mig av med dom också eftersom dom påminner för mycket om danne och jag måste fan göra något åt det nu, på riktigt och gå vidare. hade ett vettigt samtal med axel igår också som fick mig att tänka så vafan..
men jag får se, nu kanske det låter som en döbra idé, men om tre-fyra dagar är det helt åt helvete igen.

Inga kommentarer: