torsdag 7 februari 2008

ohoj

jahappp, nu har ännu en vecka gått... eller ja dessa sega fem dagar.
helgen? jag har inte en tokblekaste aning!

fler har hört av sig om norge iaf, det är jävligt roligt....
det dumma är, den mest PERFEKTA restaurangen, 4-5 mil ifrån oslo, konferensskit och hotell(?), precis vid havet och ute på en brygga typ... exlusiv! men tyvärr...... så skrev dom idag och ville att vi skulle till eskilstuna (e-tuna skins , det värsta som finns haha) för att dom ville se mer av oss. tyvärr så kan vi inte det, och då sa hon att hon skulle hröa av sig när hon kommit därifrån. faan, det är bara att hålla för tummarna.

annars har det väl inte hänt något speciellt denna veckan.
jag har dock inte käkat en köttbit! eller joooooooooooooooooo, jag gjrode ju egen köttfärssoppa, im the king!
dessutom åt jag inte från fredag-söndag, och inte farligt fusk, förutom igår då jag åt en kaka. nu har jag käkat nyttigt megalänge och det börjar redan märkas. fyfaaan vilken puma jag kommer bli till sömmarn.

och annars har jag fått en ny favoritfrukt, pomelo! HERREGUD! mmhmmm, som en jättestor citron, fast smakar sött som honung! påminner om grape kanske... men ändå. eller ja det är ju en grapefrukt så vafan. knullar smaklökarna ljuvligt i vilket fall som helst.

och nu är det bara en månad och tre veckor kvar till förberedelserna till operationen eller SPRÄCKNINGEN huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
jävla skitrövar! kul att spräcka den, lär ju fan dö. jävla cysta wuä

annars väntar jag på att danne ska give me a call.
adjö

Inga kommentarer: